CANVIS A L'ESTATUT!!!

Quan van donar inici a la nostra associació, els socis fundadors (joves de més de 50 anys),vam decidir que si voliem crear una brigada de senders dintre de la nostra associació, els diners per a crear aquesta havien de sortir "exclusivament" de l'iniciativa privada i així ho vam reflectir als nostres estatuts. Pobres ingenus. En aquest pais si no tens "padrins", no ets ningú, independentment del curriculum que portis a les teves esquenes. Es per aixó que en assemblea realitzada ahir 1 de setembre, vam decidir suprimir dels nostres estatuts, els paràgraf que ens impedia buscar altres formes de finançament i iniciar els tràmits per a que quedi constància al registre d'entitats de la Generalitat de Catalunya.

Salut.

Continuem!!!